Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Igen.

Av Hanna Carlsson - 9 januari 2010 12:49

Ännu en gång tänkte jag börja blogga.

 Inte som en dagbok, det orkar jag inte, och mitt liv är inte tillräckligt intressant för att någon ska orka läsa eller bry sig över huvud taget.

Därför tänkte jag mer lyfta fram allt som jag tycker om inom kulturen. Delvis sådant som fått alldeles för lite uppmärksamhet, men även sådant som faktiskt fått uppmärksamhet men som förtjänar ännu mer.

 På så sätt är jag väl ingen rebell - Mitt mål i livet är inte att vara annorlunda eller rebell.

 Låttexter, konserter, filmer och böcker är det jag främst kommer att blogga om. 

Verkar det ointressant så finns det ingenting som tvingar er att stanna.

 Jag har valt att inte godkänna alla kommentarer före publicering - ni får säga och tycka vad ni vill.


 
 
Ingen bild

Amanda

10 januari 2010 14:59

Trevligt. Låter som en bra bloggidé. Jag tänker stanna.

 
Mollie, Malvas största syster

Mollie, Malvas största syster

10 januari 2010 21:52

du skriver bra hanna! klart du ska blogga.

http://petitblanche.devote.se

 
märta

märta

16 januari 2010 22:16

jag kommer banne mig stanna, och läsa varenda inlägg du gör ! bra skrivet :D

http://martasphoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Carlsson - 10 januari 2010 13:08

Jag vet precis hur arga folk kommer att bli på mig nu. Att jag har sett filmen och tycker att den är fantastisk, och att jag inte läste boken först.  Men man blir ju alltid så besviken då man har läst en grymt bra bok och ser en halvbra film med sa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards